About 'SHE'

Another girl another blog you're thinking probably haha. 
Yes I did it too.
I'm just a girl studying economics, but secretly having a crush on fashion.
Therefore I decided to create 'She adore', to share with you guys my enthusiasm and passion for the crazy & inspiring fashion world.
So this is not a secret anymore, I guess :) 
In my opinion every single person is seeing fashion with different eyes, so fashion is individual. If you want to see fashion through my eyes and maybe like to know my personal feelings about this huge industry, then enjoy my site and have fun ! 
xx Halime
________________________________________________

Ein weiteres Mädchen, das einen Blog hat, denkt ihr euch jetzt wahrscheinlich.
Ja ich habe es auch getan.
Neben meinem Studium  beschäftige ich mich sehr gerne mit der Modewelt.
Aus diesem Grund habe ich mich entschieden 'She adore' zu gründen.
Mit 'She adore' möchte ich euch meine Begeisterung und Leidenschaft
 für die inspirierende und bunte Modewelt weiterleiten.
Meiner Meinung nach sieht jeder einzelne Mensch 
Mode mit anderen Augen 
und empfindet sie dementsprechend auch anders, 
somit ist Mode individuell.
Wenn ihr Lust habt meine persönliche Sichtweise und meine Empfindungen 
näher kennenzulernen, dann wünsche ich euch nun
viel Spaß beim durchstöbern!
xx Halime





Keine Kommentare